П`ятниця, 29.03.2024, 15:56
Вітаю Вас Гість | RSS
Заклад дошкільної освіти №6 "Сонечко" м.Гадяч
 



 
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка музичного керівника

 

Музичний керівник

Гаряга Аліна Станіславівна

Закінчила: Гадяцьке училище культури ім. І. П. Котляревського за спеціальністю «Народне пісенне мистецтво».

Сумський педагогічний університет ім. А. С. Макаренка за спеціальністю «Музичне мистецтво».

Моє життєве кредо
Прагни не до того, щоб добитися успіху, а до того, щоб твоє життя мало сенс. (Альберт Ейнштейн)


 


Музичне виховання — це не виховання музи­канта, а насамперед виховання людини.  ( В. О. Сухомлинський).

Музика – це вид мистецтва,  який впливає  на почуття, та формування особистості. Прилучення до музики вводить дитину в світ хвилюючих, радісних переживань, відкриває їй шлях естетичного захоплення життям в межах її віку. Розвиток музичних здібностей починається в утробі матері, оскільки дитина уже може сприймати звуки. Найперший і найкращий музичний інструмент, з яким знайомляться діти, – це мамин голос, який ніжно наспівує колискову. Тому лікарі безмежно радять майбутнім батькам давати дитині слухати музику та наспівувати пісні, коли вона знаходиться ще в утробі матері. З перших днів від народження під колискові маляті подобається засинати, то під веселі, ритмічні дитячі мелодії приємно купатися, повзати, розкидати іграшки і займатися іншими справами.

Важливу роль у становленні творчої особистості займає музичне вихованя дітей. Адже саме музичне виховання покликане допомогти дитині відчути у собі композитора, художника, митця. Потрібно залучати дітей до музичної діяльності, щоб діти активно імпровізували, виявляли власну творчість у різних видах музичної діяльності, збагачували власний досвід, отримувати позитивні враження від взаємодії з музичним мистецтвом.

Музичні здібності, є у кожного малюка, які зазвичай, проявляються лише тоді, коли дитина виступає не як пасивний слухач, а як творець музики, її активний діяч. Головне в музичному розвитку дошкільника – «занурити» його у світ музики, навчити «жити» нею.

Основні завдання музичного виховання:

  1. Виховувати любов та інтерес до музики. Тільки розвиток емоційної чуйності і сприйнятливості дає можливість широко використовувати виховний вплив музики.
  2. Сприяти розвитку музичного смаку. На основі отриманих вражень застосовувати вміння вигадувати музичний образ проявивши творчу уяву. Це дає змогу покращити сталення до музики, у тому числі і класичної.
  3.  Залучати дітей до різноманітних видів музичної діяльності, формуючи сприйняття музики і найпростіші виконавські навички в області співу, ритміки, гри на дитячих інструментах. Знайомити з початковими елементами музичної грамоти. Все це дозволить їм діяти усвідомлено, невимушено, виразно.
  4. Розвивати загальну музикальність дітей: відтворювати різними звуками (оплесками, притупами, виляскуванням) ритм музики,формувати співочий голос і виразність рухів. Що дає змогу становленню і розвитку всіх музичних здібностей дитини.
  5.  Розвивати творче ставлення до музики за допомогою передачі образів у музично-ритмічних рухах, пісенних імпровізаціях, в іграх і драматизації.


 





 
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031