Субота, 20.04.2024, 05:58
Вітаю Вас Гість | RSS
Заклад дошкільної освіти №6 "Сонечко" м.Гадяч
 



 
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота

Гра-заняття по ознайомленню з соціумом. І молодша група

Підготувала:

Вихователь Пономаренко І. В.

Тема: Столовий посуд

Мета: вчити дітей називати та розрізняти посуд (тарілка, ложка, виделка, чашка, чайник, вчити правильно ним користуватися; розвивати мислення, пам’ять, увагу, вміння будувати прості речення, відповідаючи на питання вихователя; Виховувати дбайливе ставлення до предметів побуту (посуду).

Матеріал: іграшковий посуд, ляльки, стіл, чарівна торбинка.

Хід заняття

- Діти, до нас у гості прийшли ляльки: Оля та Даринка. Давайте з ними привітаємося. Що треба сказати лялькам? (Доброго ранку, ляльки). Вони прийшли, щоб погратися з вами в цікаві ігри. Подивіться, ляльки принесли чарівну торбинку, у ній знаходяться геометричні фігури. Вам потрібно впізнати фігуру, сказати, якого вона кольору і, геометричні фігури червоного кольору віднести ляльці Олі, яка прийшла до нас в червоному платті, а фігури синього кольору віднести ляльці Даринці, яка в синьому платті. (Діти по черзі виконують завдання).

- Ой, стомилися наші ляльки, ще й їсти захотіли, давайте їх погодуємо. Куди треба посадити ляльок? (Правильно, за стіл).

- Що треба поставити на стіл? (Посуд). Вихователь читає загадку і показує відповідну предметну картинку, діти відгадують і називають предмет:

Має рот і одно вушко.

Хто така, вгадали? (Кружка).

  • Діти для чого потрібна кружка? (Щоб пити). Що можна наливати в кружку? (Чай, молоко, воду, сік). Іди, Аніто, постав нашим гостям кружечки.

Сама не їм, а всіх годую. (Ложка).

  • Якою може бути ложка? (Велика, маленька, залізна, дерев’яна). Які страви можна їсти ложкою. (Борщ, суп, молочну кашу). Іди, Колю, поклади лялькам ложки.

Буваю глибока, буваю мілка,

Буваю велика, буваю мала,

То борщику, то кашки повна (Тарілка).

- Діти, яку страву насипають у глибоку тарілку? А яку - у мілку? Іди,Назарчику постав глибокі тарілки, а ти Іллюша - мілкі.

- Ось ми і накрили стіл для наших гостей, а тепер давайте їх почастуємо. (Діти граються з ляльками).

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Інтегроване заняття з розвитку мовлення, ознайомлення з природнім довкіллям та образотворчої діяльності. Старша група

Підготувала:

Вихователь Гетьман С. І.

Тема: Осінь – чарівниця.

Мета: розвивати увагу, мислення, пам'ять; виховувати інтерес до природнього довкілля; закріпити знання дітей про осінні явища, продовжувати знайомити з віршованими творами, формувати вміння складати речення та складати з них розповідь; закріпити вміння розрізняти та називати дерева, вчити утворювати прикметники від іменників; продовжувати знайомити дітей з жанрами мистецтва, зокрема пейзажем; удосконалювати техніку малювання пластиліном, розвивати творчі здібності, почуття кольору, дрібну моторику пальців рук.

Матеріал: загадка, вірші про осінь, картинки з номерами від 1 до 10 з осінніми явищами природи; листочки з дерев, репродукція картини «Золота осінь», заготівки аркуші паперу з пластиліновим фоном голубого кольору та дерев, пластилін.

Хід заняття

Вихователь читає загадку про осінь.

У садах, гаях гуляє,

Жовті шати одягає.

Золотисту стелить постіль -

Жде сестрицю білу в гості.

Так, діти, справді це осінь. І як ви добре знаєте зараз теж пора року осінь.

Діти, осінь щедра і багата пора. А що ж дарує нам осінь?

  • А які зміни відбуваються восени в природі?

Назвіть осінні місяці.

Багато поетів змальовували осінь у своїх творах. Які вірші ви знаєте?

(2-3 дитини розказують вірші відомих поетів про осінь.)

- Якими словами описують поети осінь?

- Діти, погляньте на дошку. Тут знаходяться картинки на яких зображені різні явища природи восени. Візьміть 1 картинку і складіть про неї гарне речення.

- Діти, зверніть увагу на номери своїх малюнків. Перешикуйтесь за номерам по порядку. Це допоможе вам скласти розповідь про осінь. А тепер скажіть кожен своє речення, (діти промовляють)

- Молодці, малята, чудова вийшла у вас розповідь. Діти, під час прогулянки ми назбирали багато осінніх листочків. Давайте розглянемо з яких дерев ці листочки. (Відповіді дітей).

- Діти, що відбувається восени з листям?

- Листя, яких дерев змінює колір?

- Як зветься лист із клена, дуба і т . д.

- А зараз , діти, давайте уявимо себе листочками, які зірвалися з дерев.

Під музику діти виконують рухи.

Жовті листочки

Угору злетіли,

(піднімають руки вгору)

Жовті листочки

Затріпотіли.

(тріпочуть долоньками)

Трішки в повітрі

Вони покружляли

(кружляють)

А потім на землю

Легенько упали.

(присідають)

-Діти, чи подобається вам осінь? Чим подобається?

-А який колір полюбляє найбільше осінь?

Осінь жовту фарбу взяла

Все навкруг розфарбувала.

Жовте листя, жовті квіти,

Жовтий дуб, ну, а на вітах

Жовті жолуді звисають,

Жовте сонце звеселяють.

  • художників осіння краса надихала на творчість. Одним з найбільш відомих картин є «Золота осінь» відомого художника Левітана. Погляньте репродукцію картини.

- Що зобразив художник на ній?

- Як зветься жанр живопису, де зображена природа?

- Які кольори використав художник?

- Чи ви хотіли б стати художниками?

Сьогодні ми з вами малюватимемо осінь, але у своїй роботі будемо використовувати не фарби а пластилін, (розповідаю і показую техніку малювання пластиліном.)

Діти виконують роботу під спокійну музику. В кінці роботи діти розглядають роботи своїх товаришів, визначають чия робота найбільше сподобалась.

- Діти, чи сподобалося вам сьогодні заняття?

- Що ми робили?

- Молодці, ви всі гарно попрацювали.




 
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930