Меню сайту
Фільтр пошуку Міні-чат
Статистика Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Методична роботаГра-заняття по ознайомленню з соціумом. І молодша група Підготувала: Вихователь Пономаренко І. В. Тема: Столовий посуд Мета: вчити дітей називати та розрізняти посуд (тарілка, ложка, виделка, чашка, чайник, вчити правильно ним користуватися; розвивати мислення, пам’ять, увагу, вміння будувати прості речення, відповідаючи на питання вихователя; Виховувати дбайливе ставлення до предметів побуту (посуду). Матеріал: іграшковий посуд, ляльки, стіл, чарівна торбинка. Хід заняття - Діти, до нас у гості прийшли ляльки: Оля та Даринка. Давайте з ними привітаємося. Що треба сказати лялькам? (Доброго ранку, ляльки). Вони прийшли, щоб погратися з вами в цікаві ігри. Подивіться, ляльки принесли чарівну торбинку, у ній знаходяться геометричні фігури. Вам потрібно впізнати фігуру, сказати, якого вона кольору і, геометричні фігури червоного кольору віднести ляльці Олі, яка прийшла до нас в червоному платті, а фігури синього кольору віднести ляльці Даринці, яка в синьому платті. (Діти по черзі виконують завдання). - Ой, стомилися наші ляльки, ще й їсти захотіли, давайте їх погодуємо. Куди треба посадити ляльок? (Правильно, за стіл). - Що треба поставити на стіл? (Посуд). Вихователь читає загадку і показує відповідну предметну картинку, діти відгадують і називають предмет: Має рот і одно вушко. Хто така, вгадали? (Кружка).
Сама не їм, а всіх годую. (Ложка).
Буваю глибока, буваю мілка, Буваю велика, буваю мала, То борщику, то кашки повна (Тарілка). - Діти, яку страву насипають у глибоку тарілку? А яку - у мілку? Іди,Назарчику постав глибокі тарілки, а ти Іллюша - мілкі. - Ось ми і накрили стіл для наших гостей, а тепер давайте їх почастуємо. (Діти граються з ляльками). _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Інтегроване заняття з розвитку мовлення, ознайомлення з природнім довкіллям та образотворчої діяльності. Старша група Підготувала: Вихователь Гетьман С. І. Тема: Осінь – чарівниця. Мета: розвивати увагу, мислення, пам'ять; виховувати інтерес до природнього довкілля; закріпити знання дітей про осінні явища, продовжувати знайомити з віршованими творами, формувати вміння складати речення та складати з них розповідь; закріпити вміння розрізняти та називати дерева, вчити утворювати прикметники від іменників; продовжувати знайомити дітей з жанрами мистецтва, зокрема пейзажем; удосконалювати техніку малювання пластиліном, розвивати творчі здібності, почуття кольору, дрібну моторику пальців рук. Матеріал: загадка, вірші про осінь, картинки з номерами від 1 до 10 з осінніми явищами природи; листочки з дерев, репродукція картини «Золота осінь», заготівки аркуші паперу з пластиліновим фоном голубого кольору та дерев, пластилін. Хід заняття Вихователь читає загадку про осінь. У садах, гаях гуляє, Жовті шати одягає. Золотисту стелить постіль - Жде сестрицю білу в гості. Так, діти, справді це осінь. І як ви добре знаєте зараз теж пора року осінь. Діти, осінь щедра і багата пора. А що ж дарує нам осінь?
Назвіть осінні місяці. Багато поетів змальовували осінь у своїх творах. Які вірші ви знаєте? (2-3 дитини розказують вірші відомих поетів про осінь.) - Якими словами описують поети осінь? - Діти, погляньте на дошку. Тут знаходяться картинки на яких зображені різні явища природи восени. Візьміть 1 картинку і складіть про неї гарне речення. - Діти, зверніть увагу на номери своїх малюнків. Перешикуйтесь за номерам по порядку. Це допоможе вам скласти розповідь про осінь. А тепер скажіть кожен своє речення, (діти промовляють) - Молодці, малята, чудова вийшла у вас розповідь. Діти, під час прогулянки ми назбирали багато осінніх листочків. Давайте розглянемо з яких дерев ці листочки. (Відповіді дітей). - Діти, що відбувається восени з листям? - Листя, яких дерев змінює колір? - Як зветься лист із клена, дуба і т . д. - А зараз , діти, давайте уявимо себе листочками, які зірвалися з дерев. Під музику діти виконують рухи. Жовті листочки Угору злетіли, (піднімають руки вгору) Жовті листочки Затріпотіли. (тріпочуть долоньками) Трішки в повітрі Вони покружляли (кружляють) А потім на землю Легенько упали. (присідають) -Діти, чи подобається вам осінь? Чим подобається? -А який колір полюбляє найбільше осінь? Осінь жовту фарбу взяла Все навкруг розфарбувала. Жовте листя, жовті квіти, Жовтий дуб, ну, а на вітах Жовті жолуді звисають, Жовте сонце звеселяють.
- Що зобразив художник на ній? - Як зветься жанр живопису, де зображена природа? - Які кольори використав художник? - Чи ви хотіли б стати художниками? Сьогодні ми з вами малюватимемо осінь, але у своїй роботі будемо використовувати не фарби а пластилін, (розповідаю і показую техніку малювання пластиліном.) Діти виконують роботу під спокійну музику. В кінці роботи діти розглядають роботи своїх товаришів, визначають чия робота найбільше сподобалась. - Діти, чи сподобалося вам сьогодні заняття? - Що ми робили? - Молодці, ви всі гарно попрацювали. |
Пошук
Календар
Друзі сайту
|