П`ятниця, 26.04.2024, 14:18
Вітаю Вас Гість | RSS
Заклад дошкільної освіти №6 "Сонечко" м.Гадяч
 



 
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Педагогічний досвід

"Емоційний інтелект змалку розвиваєм, і успішну особистість у майбутнім маєм"

https://drive.google.com/file/d/1GC3jGgAEW0olMzSDtlYijonuwEvrNYim/view?usp=sharing


Гра м’язів обличчя «Бджілки»

Зараз ми вже не малята,

А маленькі ведмежата.

Всі медком посмакували

Й відпочити посідали.

Бджілка пахощі відчула –

До вас в гості зазирнула.

На солодкі язички

Хоче сісти залюбки.

Ведмежата зубки – цок –

Зачинили на замок.

Губи трубкою зробили

Й почали крутити ними.

Бджілці смакоти немає –

Полетіла вона далі.

Можна ротик ледь відкрити –

Язичку час відпочити.

Сонце світить дуже-дуже –

Ведмежата очі мружать,

Морщать носик і охоче

В тінь ховають свої очі.

Тільки всі спокійні стали –

Знову бджілка завітала.

По лобиках поповзла

І гойдатись почала.

Бровенята ми зсуваєм –

Бджілку гарно розважаєм.

Бджілка вдячно загуділа –

І у вулик полетіла.

Вихователь ДНЗ №6 "Сонечко"

Мотрич Тетяна Миколаївна

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

П’ять хвилин творчості, щоб захистити дітей від стресу

«Австралійський дощ»

Станем в гру цікаву грати.

Буду перша починати.

Всі по черзі ви за мною

Рух повторюєте знову.

Ой, яка велика хмара, (потирають руки)

Дощ над нами нависає.

Перші падають краплини, (клацають пальцями)

Почалася сильна злива (плескають долонями по стегнах)

Вже не злива – справжня буря, (тупотять)

Вітру свист і грім я чую.

Пронеслася і вщухає, (плескають долонями по грудях)

Злива трішечки стихає (плескають по стегнах)

Дощ скінчивсь, його немає (клацають пальцями)

Краплі падають останні.

Вітер листячком тріпоче, (потирають долоні)

Щось приємне всім шепоче.

Вихователь ДНЗ №6 "Сонечко"

Мотрич Тетяна Миколаївна

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

«Знай, люби, бережи»

Інтегроване заняття - подорож з пріоритетом пізнавально – екологічного та фізичного розвитку

(старший дошкільний вік)

Мета: Розвивати у дітей естетичні почуття

І природного довкілля вже свідоме сприйняття.

Та виховувать гуманну, креативну особистість,

Що природу розуміє й дуже любить її ,звісно.

Закріпити вміння діток квіти , трави захищать,

Доглядати за джерельцем і пташок оберігать.

Завдяки використанню оздоровчих технологій,

Показати , як природа їм дає міцне здоров`я.

 

Матеріал: «каміння», полотно блакитного кольору – джерельце, килимок – травичка, гілочки верби,

наголівники пташки, квітів, стрічки кольорів веселки, пташка вдячності, квітка добра.

Для створення мультиплікаційного фільму:

казка В.Сухомлинського «Хлопчик і дзвіночок конвалії», дощечки для ліплення, стеки, пластилін, серветки, папір, фотоапарат.

 

Хід заняття

 

Вихователь: Пропоную я вам, діти, разом казочку створити ,

Тільки казочку незвичну – казочку екологічну.

 

Жила у Всесвіті великім

Планета з назвою Земля,

З –поміж планет всіх вирізнялась

Тим, що зеленою була.

Землі утіха і прикраса – Природа, донечка мала,

Що мала незвичайну вроду і дуже доброю росла.

Як тільки донечка всміхнеться – засяє сонечко умить,

Природа весело сміється – і спів пташок уже дзвенить,

Ступне легенькою ходою – зазеленіють трави всі,

Умиється вона росою – враз розквітають квіточки .

Леліє, пестить Земля – мати красуню донечку свою,

Шепоче в травах Вітер – тато: «Як дуже я тебе люблю!».

Була у дівчинки забава: збирати в небі всі хмарки,

Щоб сонце лагідно сіяло, раділи квіти й діточки.

Тварини, птахи і комахи Природі друзями були,

Бо прихисток завжди шукали у її матінки Землі.

Природа щедрою душею любила все-усе навкруг,

Дощем-сльозами напувала і гай, і ліс, і поле й луг,

Та в гості радо закликала всіх, хто Природі справжній друг.

Давайте, діти, й ми до неї підемо на весняний луг.

 

Вправа – емпатія

Як тут гарно! Гляньте, діти, колихає вітер віти,

Сонце личка зігріває, пташечки пісні співають.

 

Гляньте діти, пташечка чомусь сумна, кличе нас кудись вона.

Ось нас пташечка мала до джерельця привела,

Бо сухе вербове гілля це джерельце засмітило.

Треба гілочки зібрати – шлях водиці чистій дати,

Щоб могла завжди Природа пити цю джерельну воду. (Діти збирають гілочки)

  • хочете, малята, ви джерельцю щось сказати.

 

Діти: Дякуємо тобі джерельце, за смачну й цілющу воду.

Ми будемо тебе завжди берегти.

 

Вихователь: Погляньте, зраділи джерельце й Природа,

Що стали, малята, ви їм у пригоді.

Щоб про них ви не забули – Пташку Вдячності дарують.

 

Час нам далі вирушати – ще в Природи див багато.

Подивіться, добра матінка – годувальниця Земля

Вже виводить з пітьми, з затінку своє зернятко-маля.

Напуває його соками і годує досхочу,

Щоб зростало й розцвітало з ласки сонця і дощу.

Стали квіти вже сміливими, все міцніють і ростуть,

Вже в полях весняні килими зеленіють і цвітуть.

 

Ці красиві, ніжні квіти просять всіх:

  • Ви нас не рвіте, нас дарує вам Природа для краси і насолоди.

Що цим квіточкам, малята, ви хотіли б розказати?

 

Діти: Ви дуже красиві й тендітні. Не хвилюйтеся даремно, ми не будемо вас

чіпати. Нам хочеться захистити вас від холоду, вітру й спеки. Будьте

завжди з нами.

 

Вихователь: За душі ласкаві і ніжні серця Природа дарує вам Квітку Добра.

В ній кожна пелюстка – то мудрість народна ,

Читайте й живіть із Природою в згоді:

  • Рослини - окраса Землі.
  • Без дощу і трава не росте.
  • На будь-яку квітку бджілка сідає, бо квітка завжди її радо вітає.
  • Ліс і вода – брат і сестра.
  • Бережеш дерево – бережеш життя.

 

За те, що справ добрих зробили багато,

Природа вам хоче віддячить, малята.

Усім, хто до неї приходить з любов’ю

  • вона найцінніше – здоров’я.

 

  1. Чисте повітря у груди вдихніть –
  • свої ви очистите вмить.

Аромати від Природи проганяють геть хвороби

 

Дихальні вправи

  1. На носочки підніміться і легенько потягніться,

Гілочки торкніть з любов’ю - вам дадуть вони здоров’я.

 

 

  1. Нахиліться до криниці, наберіть живу водицю,

Личко нею умивайте – втому з легкістю знімайте,

Мийте руки, мийте шию – загартовуйте все тіло.

 

Точковий масаж

4. Йдіть босоніж по траві, по зеленій мураві,

Ніжки втоми щоб не знали і здоров’ячко ви мали.

 

Профілактика плоскостопості

 

Гляньте в небі ось над нами вже веселочка заграла.

  • колір для здоров’я нам також дала Природа.
  • колір цей, малята? Дуже прошу пригадати.

 

Фантазії дітей: Червони колір – від квітів,

помаранчевий та жовтий – подарувало сонце,

зелений – від трави, листя, ялинок,

блакитний – від моря, річки,

синій – подарувало небо,

фіолетовий – від квітів фіалки та бузку.

 

 

Вихователь: Червоний колір – зігріває ,

Хвороби швидко проганяє.

Помаранчевий і жовтий – відновлять ваші сили,

Енергію і розум дадуть, щоб ви міцніли.

Зелений – дарує гармонію світу,

Як в дружбі з Природою будете жити.

Блакитний – то спокій.

А Синій в природі завжди очищає повітря і воду,

Також допоможе всі мрії здійснити,

Тож сміло із кольором синім ви мрійте.

Фіолетовий – це лікар для малесеньких дітей,

Дасть здоров’я вам і силу, зніме втому із очей.

 

Природа дала вам , малята, здоров’я

І Світ цей цікавий відкрила з любов’ю.

Назад до садочка вже час вирушати,

Цікавих нас справ там чекає багато.

Ми зліпимо казочку із пластиліну,

Покажемо мультика кожній дитині,

Щоб квітів не рвала вона надаремно,

Любила Природу і матінку-Землю.

 

Перегляд дітьми мультиплікаційного фільму за мотивом казки В.Сухомлинського

«Хлопчик та дзвіночок конвалії», створеного за участі вихованців старшої групи.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 




 
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930