Субота, 27.04.2024, 07:44
Вітаю Вас Гість | RSS
Заклад дошкільної освіти №6 "Сонечко" м.Гадяч
 



 
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Віртуальний кабінет практичного психолога

Бурлай Аліна Анатоліївна

                                                                                                                                                                                                                                

практичний психолог ЗДО №6 "Сонечко" Гадяцької міської ради

освіта: Черкаський національний університет імені Богдагна Хмельницького. 2017р.; практична психологія

Основними завданнями психологічної служби закладу дошкільної освіти є:

  • збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями;
  • сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.

До моїх функціональних обов'язків входить:

Консультативно-просвітницька робота 

(підвищення психологічної та соціальної компетентності педагогів та батьків, допомога у вирішенні проблем щодо розвитку, виховання, навчання дошкільнят)

Психодіагностична робота

(психолого-педагогічне вивчення індивідуальних особливостей особистості дітей, педагогів, батьків)

 Корекційно-розвиткова робота

             (систематичне цілеспрямоване використання психологом психологічних методів та засобів по створенню оптимальних можливостей та умов для повноцінного та своєчасного психічного розвитку особистості.

Корекційна робота з дітьми, які віднесені до категорії групи ризику на тих або інших підставах, спрямована на специфічну допомогу цим дітям.)

Організаційно-методична робота

              (організація власної діяльності, аналіз та узагальнення її результатів, підвищення власного професіоналізму через самоосвіту)

 

Шановні батьки!

З питань консультування щодо розвитку, навчання та особливостей спілкування з дітьми можете звертатися за адресою:

alinaburlaj570@gmail.com

БУДУ ВДЯЧНА ВАМ ЗА ДОВІРУ!

 

 


ІМУЛЬСИВНА ДИТИНА

Анкета для батьків

Якщо ви хочете виявити рівень імпульсивності дитини, заповніть вищевказану анкету. Уважно читайте кожне твердження, якщо ви з ним згодні, відмічайте його знаком «+», якщо ні - знаком «-». Для більш об’єктивної оцінки запропонуйте заповніть анкету іншим близьким родичам і порівняйте отримані результати.

Анкета.

1. Завжди знаходить швидку відповідь, коли її про щось питають ( можливо і не правильно, але дуже швидко) .

2. В дитини часто змінюється настрій.

3. ЇЇ багато що дратує, виводить з себе.

4.Їй подобається робота ,яку можна робити швидко.

5. Часто ображається, але не злопам’ятна.

6 Часто відчуває ,що їй все набридло.

7. Швидко, не вагаючись, приймає рішення.

8. Може неочікувано відмовитись від їжі, яку полюбляє.

9. Часто відволікається на заняттях.

10. Коли хтось з дітей кричить на неї, то кричить у відповідь.

11.Зазвичай впевнена, що впорається з будь- яким завданням.

12. Може нагрубити батькам, педагогу.

13.  Іноді здається, що дитина переповнена енергією.

14. Полюбляє діяти, але не вміє і не любить міркувати.

15.Потребує до себе уваги, але не хоче чекати.

16. В іграх не підкоряється загальноприйнятим правилам.

17. Гарячкує під час розмови, часто підвищує голос.

18. Легко забуває доручення старших, легко захоплюється грою.

19. Любить організовувати і головувати.

20. Похвала і докір діють на неї сильніше, ніж на інших дітей. 

Оцінка результатів

Щоб оцінити імпульсивність дитини, додайте сі стверджувальні відповіді. Отримане число і є рівень імпульсивності вашої дитини.

Можливо, хтось із родичів заповняв анкету разом з вами . Результати могли вийти різні, тому що кожен оцінює поведінку дитини по своєму. В такому випадку слід порахувати середній рівень імпульсивності.

  Тепер співвідносимо отриманий результат з нормативними даними:

20 – 15 балів – високий рівень імпульсивності;

14 – 7 балів – середній рівень;

6 -7 балів – низький рівень імпульсивності.

Пам’ятайте, що розбіжність у балах у різних дорослих є непрямим свідченням особливостей їх взаємовідносин з дитиною.

 


ЯК ГОВОРИТИ БАТЬКАМ З ДИТИНОЮ ПРО КОРОНОВРУС?

Усі школи та дитячі садки в Україні закрито на карантин щонайменше до кінця квітня – так вирішив уряд, щоб запобігти поширенню коронавірусу. Більшість дітей залишається вдома із батьками, які попри це повинні займатись і роботою. То чи варто розмовляти з дітьми про коронавірус і як правильно взаємодіяти з ними на час карантину ?

Зараз дуже непростий період для всіх, і помилково вважати, що діти нічого не помічають. Вони на це реагують, навіть якщо просто віддзеркалюють поведінку батьків.

ДІТЯМ ВАРТО РОЗПОВІДАТИ ПРАВДУ про те, що відбувається. Вони все помічають. Коли інформація відсутня, малеча починає застосовувати свою уяву та фантазію – це сприятливе підґрунтя для тривоги. Говорити потрібно лише правду, але спрощувати її: не використовувати складних термінів, не описувати детально наслідки захворювання..

Наприклад: «Зараз багато людей у різних країнах захворіли. Аби люди менше хворіли, особливо, аби не хворіли діти – прийняли рішення закрити на деякий час школи і садочки та продовжити навчання вдома. Ми будемо вдома і придумаємо, чим займатися цими днями».

Те, як подавати інформацію, залежить від віку дитини. Дітям дошкільного віку, наприклад, можна пояснювати це через гру або казку.

ЯК ГОВОРИТИ З ДІТЬМИ ПРО ЗАГРОЗИ?

ПОЧАТИ ІЗ СЕБЕ. Насамперед батькам варто звернути увагу на своє ставлення до карантину та епідемії. Діти часто віддзеркалюють поведінку батьків, тож вони можуть передавати їм свою тривожність. Батьківська поведінка має транслювати спокій і впевненість, тоді у дитини буде розуміння того, що все вдасться подолати.

Починаємо говорити з дітьми, коли ми самі спокійні, коли ми маємо відповіді. Ми говоримо, що зараз в усьому світі шукають засіб, вакцину, можливість запобігти вірусу. Час від часу у світі бувають такі захворювання і вже не раз люди знаходили засоби боротьби. Ми робимо кілька разів акцент на тому, що ми у безпеці, що ми невразливі, що карантин – це не покарання і не канікули. Це час, коли ми бережемося і бережемо інших.

Розкажіть дитині, чому ми маємо носити маски. Звичайно, треба подавати це в ігровій формі – вдягати маску на дитину, на себе, розмальовувати їх, гратися. Треба разом проговорювати – що ми можемо зробити для того, щоб допомогти всім вберегтись. Наприклад, можна запропонувати разом подумки подякувати лікарям або намалювати листівку бабусі, якщо вона живе окремо, або записати якесь повідомлення для одногрупників у садочку. В такій ситуації дуже обмеженої рухливості дітей батькам потрібно забезпечити та очолити їхню рухливість вдома. Якщо не дозволити їм бігати чи стрибати по подушках, якщо це можливо, це загрожує спалахами агресії. І це означає, що дорослі ще більше вигорятимуть.

АКЦЕНТУВАТИ НА ДІЯХ. Можна розповісти про симптоми, які виникають під час цієї хвороби. Пояснити, що є вірус і багато людей хворіє, але й багато виліковується. Водночас наголосити на тому, що є способи, які допоможуть уникнути хвороби: залишатись вдома, частіше мити руки тощо.

Батьки мають бути максимально відкритими до запитань і давати правдиві відповіді. Якщо не знаєте чогось, можна разом із дитиною знайти інформацію у наукових статтях: бути дослідниками разом. Не можна ігнорувати її запити. За своєю природою діти дуже допитливі, вони потребують постійного потоку інформації для розвитку та формування нервової системи.

Діти до певного віку не можуть аналізувати інформацію та розуміти, де правда, а де ні. Батьки, які проговорюють те, що відбувається, допомагають малечі сформувати свою думку та бачення ситуації. Коли малюк поводиться пасивно і не запитує про вірус, ймовірно, у нього існує страх. Не розповідаючи про вірус, ми можемо підсилювати ці почуття. Тому варто знайти підхід до дитини й поговорити про ситуацію, що склалась.

Ось декілька посилань на відео для дітей, що знаходяться в соціальній ізоляції:

· Казка «Чому мені не можна до бабусі? »

o https://www.youtube.com/watch?v=JabqebPDwSs)

· Чому потрібно мити руки з милом ? Про мікроби. Пізнавальне відео для дітей.

o https://www.youtube.com/watch?v=kceS-Ncnpk4

Статтю підготувала

практичний психолог

ЗДО №6 «Сонечко»

Шестопал О.І.

About this website

YOUTUBE.COM

Казка для дітей про коронавірус. Чому мені не можна до бабусі?

#stayathome Ця казка – для дітей на карантині, для дітей, що опинилися в соціальній ізоляції через пандемію коронавірусу. Ця історія допоможе хоч трохи поясн...


ШПАРГАЛКА  ДЛЯ   БАТЬКІВ

(Це проста і зрозуміла шпаргалка для батьків

про труднощі «перекладу» поведінки дітей.)

 

 

Що ви бачите?

 

 

Це не…

 

Можливо це…

  • Неорганізованість
  • Забудькуватість
  • «Блукання у хмарах»
  • Лінь
  • Небажання нічого робити
  • Маніпуляція
  • Небажання слухатись
  • Нерозуміння чужих очікувань
  • Реакція на стрес або нову ситуацію
  • Спроба відрегулювати сенсорну систему
  • Підвищена тривожність
  • Супротив щодо будь яких змін
  • Віддає перевагу одноманітності
  • Дії, що повторюються
  • Засмучується у відповідь на зміни

 

  • Впертість/спроба взяти верх
  • Відмова від співробітництва
  • Ригідність
  • Спроба зберегти передбачуваність  і порядок
  • Невпевненість у тому, як саме виконувати наказ
  • Нездатність подивитися на ситуацію збоку
  • Імпульсивність
  • Постійно заважає
  • Не виконує інструкції
  • Егоїзм
  • Небажання слухатись
  • Провокація
  • Бажання бути в центрі уваги

 

  • Затримка в обробці інформації
  • Труднощі у розумінні загальних і абстрактних понять

 

  • Не дивиться в очі
  • Уникає певних звуків, відчуттів
  • Нюхає різні предмети
  • Постійно торкається сторонніх предметів/ крутить їх
  • Небажання слухатись
  • Погана поведінка
  • Сенсорні проблеми
  • Зависока звукова/ нюхова чуттєвість
  • Сенсорні / тілесні сигнали не обробляються нормально

 




 
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930